Jatkuva kehitys kaikilla alueilla on Kalmarin toimitusketjun menestyksen avain
Kalmar on sitoutunut varmistamaan, että liikekumppanimme toimivat ihmisiä, yhteiskuntaa ja ympäristöä kunnioittaen.
Kalmar haluaa olla sekä asiakkaidensa että toimittajiensa ensisijainen kumppani. Jotta voimme parantaa asiakkaiden liiketoiminnan tuottavuutta, toimitusketjumme on tuotettava mahdollisimman paljon lisäarvoa ns. QDCI-näkökulmista.
Jatkuva kehitys kaikilla alueilla on Kalmarin toimitusketjun menestyksen avain.
Kalmarin tavoitteet toimittajille ovat seuraavat:
Q | – Tavoitteena nolla virhettä. |
D | – Toimitukset ajallaan ja oikean määräisinä. |
C | – Tuottavuuden parantaminen: kustannusten vähentäminen, kannattavuuden lisääminen ja asiakasarvon kasvu. |
I | – Varhainen ja tiivis tekninen yhteistyö uusien teknologioiden ja tuotteiden kehittämisessä. |