Home icon Kalmar etusivu / News & Insights / Lehdistötiedotteet / Cargotec nimittää Pekka Rouhiaisen sijoittajasuhdepäälliköksi
Share: KALMAR.HE27.96

Cargotec nimittää Pekka Rouhiaisen sijoittajasuhdepäälliköksi

2016 Lehdistötiedote
CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 12. LOKAKUUTA 2016 KLO 9.30

Cargotec nimittää Pekka Rouhiaisen sijoittajasuhdepäälliköksi

Pekka Rouhiainen (kauppatieteiden maisteri) on nimitetty Cargotecin sijoittajasuhdepäälliköksi 1. marraskuuta 2016 alkaen. Hän siirtyy Cargoteciin Sanomalta, missä hän on toiminut sijoittajasuhdepäällikkönä.

"Pekalla on monipuolinen kokemus sijoittajaviestinnästä ja rahoitussektorilta, ja olen iloinen saadessamme hänet tiimiimme. Tavoitteenamme on nostaa sijoittajasuhdepalvelumme uudelle tasolle", sanoo sijoittajasuhdejohtaja Hanna-Maria Heikkinen.

Hanna-Maria Heikkinen
Sijoittajasuhdejohtaja
hanna-maria.heikkinen@cargotec.com

Cargotec (Nasdaq Helsinki: CGCBV) on johtava lastin- ja kuormankäsittelyalan ratkaisujen toimittaja, jonka tavoite on olla älykkään lastinkäsittelyn markkinajohtaja. Cargotecin liiketoiminta-alueet Kalmar, Hiab ja MacGregor tarjoavat asiakkaille tuotteet ja huoltopalvelut, jotka takaavat jatkuvan, luotettavan ja vastuullisen toiminnan. Cargotecin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 3,7 miljardia euroa, ja konserni työllistää yli 11 000 henkilöä. www.cargotec.fi