Kalmar on tehnyt uraauurtavista i-mallin terminaalitraktoreistaan entistäkin parempia, parantamalla niiden käyttöikää ja käyttömukavuutta. Tuloksena on luotettavuutta ja erinomainen suorituskyky raskaiden kuormien siirtämisessä kaikissa olosuhteissa.
Kalmar TT618i (4x2) ja TR618i (4x4) käsittelevät puoliperävaunuja ja terminaalitrailereita konttien käsittelyssä sekä hanhenkaulalla varustettuja nostosiirtovaunuja. Matalalustainen TRL618i (4x4) on suunniteltu erityisesti mega- ja jumbotrailerien käsittelyyn.
Raskaiden terminaalitraktoreiden valikoimaamme voidaan käyttää RoRo-käsittelyyn, konttien käsittelyyn ankarissa talviolosuhteissa, konttitrailerijuniin (MTS), kappaletavaran käsittelyyn hanhenkaulalla ja nostosiirtovaunulla sekä teollisuuden käsittelyyn erikoisperävaunuilla.
Tekniset tiedot | Kalmar TT618i/TR618i/TRL618i |
---|---|
Moottori
|
Cummins QSB6.7 (Stage 3A) |
Voimansiirto
|
Dana RTE14822 |
Teho (kW-r/min)
|
194 kW@2200 rpm |
Vääntömomentti (Nm–r/min)
|
987 Nm@1500 rpm |
Etuakseli
|
Sisu SSDP12S |
Taka-akseli
|
Sisu SRDP30S |
Kuljettajien ja asiantuntijoiden kanssa tehtyjen tutkimusten ja kehitystyön ansiosta Kalmar 618i -terminaalitraktoreissa on parannettu näkyvyyttä ja suorituskykyä. Kone on helpommin huollettavissa ja kuljettajien toimintaympäristö on parempi.
Kalmarin raskaissa 618i-terminaalitraktoreissa on parempi pito RoRo-käsittelyä varten, joten niillä on helpompi nousta jyrkkiä ramppeja ja tehdä tiukkoja käännöksiä liukkailla kansilla.
Kalmarin terminaalitraktorit ovat edelleen markkinoiden ainoat traktorit, joissa on edistyksellinen Väylä-järjestelmä, joka yhdistää kaikki käyttötoiminnot yhteen järjestelmään ja näyttää kaikki käyttö- ja huoltotiedot yhdellä näytöllä.
Parempi näkyvyys
Helpompi huolto
Parantunut työmukavuus
Kalmar Raskaat terminaalitraktorit joissa on Cummins moottori on serifioitu käyttämään HVO100 polttoainetta. Jos sinulla on sertifioitu kone, sinun pitää keskustella Kalmarin edustajan kanssa tarvitseeko koneesi pieniä päivityksiä vai onko se suoraan valmis käyttämään HVO polttoainetta.
Lisäasennukset on helppo tehdä ja sen jälkeen voit leikata CO2 päästöjä jopa 90% kun alat käyttämään HVO100 polttoainetta. Saadaksesi lisätietoja HVO100 polttoaineesta click here.
Saatavilla on kolme mallia. Kalmarin takavetoinen terminaalitraktori RoRo-kuljetuksiin ja kaksi erilaista nelivetomallia, joilla raskaiden kuormien siirtäminen on nopeampaa ja turvallisempaa. Ne sopivat erinomaisesti RoRo-, satama- tai terminaalikäyttöön sekä teollisuuden käyttöön.
Saatavana on kolme erilaista raskasta terminaalitraktorimallia joissa on erilaiset nostokapasiteetit. TT618i ja TRL618i -malleissamme on 25 000 kg vetopöydän vakionostokapasiteetti ja molempiin koneisiin on saatavana lisävarusteena kaksoisnostosylinterit, jotka nostavat nostokapasiteetin 32 000 kilogrammaan. TR618i terminaalitraktorissa on vakiona 32 000 kg:n nostokapasiteetti.
RoRo on lyhenne sanoista Roll on Roll Off ja sitä käytetään nimeämään terminaalitraktorit jotka on suunniteltu työskentelemään liukkailla pinnoilla ja joiden on toimitettava kuormat ramppia pitkin lauttoihin tai muihin kuljetusmuotoihin. LoLo-terminaalitraktorit on suunniteltu käsittelemään erittäin raskaita kuormia jotka on usein lastattu mega- tai jumbotrailereihin.
Molemmat ovat raskaita terminaalitraktoreita ja molemmista on tarjolla RoRo- ja LoLo-versioita. Ero on eri sarjojen polttoainetehokkuus. Eco raskas terminaaliraktorissa on uusinta teknologiaa hyödyntävä optimoitu voimansiirtoyhdistelmä jonka ansiosta se kuluttaa 30 % vähemmän polttoainetta ja tuottaa 30 % vähemmän hiilidioksidipäästöjä kuin vakiomalliston raskaat terminaalitraktorit.