Ota yhteyttä
Ota yhteyttä

Kalmar AutoStrad™

Kalmar AutoStrad™ - Valitse automaatiotasosi

Kalmar AutoStrad™ perustuu Kalmar One Automation System -järjestelmään ja se antaa sinulle mahdollisuuden automatisoida kontinkäsittelytoiminnot omaan tahtiisi sekä antaa sinulle vapauden valita yrityksellesi sopivan automaatiotason. Koko konttilukkivalikoimamme voidaan asentaa tehtaalla tai jälkiasentaa automaatiovalmiiksi.

Tekniset tiedot

Tekniset tiedot AutoStrad
Pinoamiskorkeus (9'6)
3 tai 4 konttia
Nostokapasiteetti (kg)
40/50/60 tonnia
Moottori
~11 l tai ~5 l tai sähkö
Voimajärjestelmä
Diesel-Sähkö/Diesel-Hybridi/Akku
Nostojärjestelmä
Sähkövinssin köysi
Tekniset tiedot AutoStrad
Pinoamiskorkeus (9'6)
3 tai 4 konttia
Moottori
~11 l tai ~5 l tai sähkö
Voimajärjestelmä
Diesel-Sähkö/Diesel-Hybridi/Akku
Nostojärjestelmä
Sähkövinssin köysi

Ota kaikki irti automaatiosta.

Kalmar AutoStrad™ -sovelluksen avulla voit automatisoida päivittäiset toimintasi. Näin hyödyt paremmasta ennustettavuudesta, toiminnan tehokkuudesta ja korkeammasta turvallisuustasosta.

 

Kalmar AutoStrad™ antaa sinulle:

  • Voit automatisoida toimintojasi omaan tahtiisi
  • Valittavana on useita erittäin tehokkaita voimalinjoja
  • Luotettava ja turvallinen kone 
  • Parempi ennustettavuus
  • Helpompi ja turvallisempi huoltaa
  • Ratkaisu, jolla voi tarttua ja laskea muista kontinkäsittelylaitteista riippumatta
  • Erittäin joustava koska voit irrottaa toimintasi laituri- ja maatoiminnoista.

 

Kalmar AutoStrad™ järjestelmä jonka takana on Kalmar One.

Kalmar AutoStrad Application infographic

 

Tärkeimmät ominaisuudet: 

 

  • Käyttövoimana Kalmar One Automation System
  • Kalmar Key tarjoaa joustavuutta integrointiin
  • Kyky integroitua eri päätelaitteiden käyttöjärjestelmiin
  • Varmat toiminnot ja vakiintuneet prosessit
  • Saatavilla eri automaatiotasoja
  • Automaatio saatavana koko Kalmar konttilukki mallistoon
  • Mahdollisuus jälkiasentaa olemassa oleviin konttilukkeihin 
  • Liitettävyys langattoman yhteyden kautta
  • Tuki kaikenkokoisille päätelaitteille vaiheittaisen automatisoinnin avulla
  • Asteittaisen käyttöönoton tuki brownfield terminaaleissa.

 

Turvallisuus keskiössä. 

Geo aitojen avulla Kalmar AutoStrad™ voi toimia yhdessä muiden laitteiden kanssa ja sitä voidaan huoltaa turvallisesti luomalla virtuaalisia turvallisia aidattuja alueita. Kalmar AutoStrad™ laitteita käytettäessä tarvitaan edelleen perinteistä aitausta erottamaan automatisoitu piha-alue muista toiminnoista.

 

Täysin automatisoitu konttivirtaus ATH:n avulla

Automaattisen trukkihallinan (ATH) avulla voit viedä automaatiotason askeleen pidemmälle. ATH mahdollistaa täysin automatisoidun konttivirran laiturinostureiden ja rekkojen välillä automatisoimalla maatoimintojen viimeisen vaiheen - konttien lopullisen sijoittamisen maantierekkoihin. Ominaisuus on aiemmin ollut jo saatavilla Kalmarin telakkanostureihin ja se on hiljattain lisätty Kalmarin horisontaali kuljetustarjontaan.

ATH automatisoi konttien sijoittamisen automaattisista kuljetusalustoista rekkoihin terminaalin rekkojen vaihtovyöhykkeillä. Rekkakaistan mittausjärjestelmää (TLMS) käytetään rekan profiilin, sijainnin ja käytettävissä olevien konttipaikkojen mittaamiseen, kun taas kamerakuvausjärjestelmää käytetään tarkkaan paikannukseen, kun kontti asetetaan rekkaan. ATH parantaa terminaalitoimintojen turvallisuutta, ennustettavuutta ja kustannustehokkuutta, koska henkilökunnan ei tarvitse olla läsnä rekkojen vaihtovyöhykkeillä.

Kalmar Hybrid Straddle Carriers Dominating the Market

In the rush to decarbonise port and terminal operations, the quickest gains are made by switching from diesel to hybrid or fully electrified vehicles. In recent years, Kalmar Hybrid Straddle Carriers have proven wildly popular, accounting for more than 50% of straddle sales. Read on to discover how the company’s hybrid straddles are being used in today’s future-oriented ports and terminals. 

Lue lisää

Milestone for cutting CO2: Kalmar’s 600th hybrid straddle carrier to be welcomed in Rotterdam

Give and take. It’s an expression we’re all familiar with, perhaps because it is so universally applicable. To gain something here, you need to lose something there. We can’t always have our cake and eat it. Something has to give.

Lue lisää

Collision warning system improves safety of manual straddle carriers

Safety is a key concern for terminal operators, and one of the key areas to address is applications in which heavy container handling equipment must operate in areas with mixed traffic or people. Equipment or cargo damage can lead to costly delays and disrupt operations.

Lue lisää

End of an Era: The Last Kalmar Classic Straddle Carrier Leaves the Factory

Kalmar is delivering its last diesel-powered Classic Straddle Carrier. The model has served as a mainstay at ports and container terminals for decades, but hybrid and diesel-electric machines have now become the standard for terminal operators looking to improve their eco-efficiency.

Lue lisää