Home icon Kalmar etusivu / Automaatio / Palvelut automatisoiduille terminaaleille
Share: KALMAR.HE31.63

Optimoi automatisoidut terminaalitoiminnot Kalmarin palveluiden ja asiantuntemuksen avulla

Automaattisen terminaalin ylläpitäminen edellyttää syvempää vuorovaikutusta ja vahvempaa riippuvuutta teknologiasta kuin manuaalisesti operoiduissa terminaaleissa. Ekosysteemiin kuuluu erilaisia ohjelmisto- ja laitteistoratkaisuja useilta eri osapuolilta, mikä luo perustan terminaalin automatisoinnille. Kaiken on toimittava saumattomasti yhdessä, eikä laitteistoa ja ohjelmistoa voi erottaa toisistaan.

Tehokkaan automatisoidun toiminnan varmistamiseksi ratkaisevan tärkeitä ovat oikeanlaiset taidot ja henkilöt, jotta ymmärretään ekosysteemin riippuvuudet ja logiikan, sekä prosessit ja työkalut datan hyödyntämiseksi, jota ohjelmistot ja laitteistot tuottavat runsaasti. Kalmar tarjoaa erilaisia palveluita ja asiantuntemusta auttaakseen suunnittelemaan, tukemaan, kehittämään ja parantamaan automatisoitua toimintaa koko käyttöiän ajan.

 

Automaatio-ohjelmiston päivitykset

 

  • Neljännesvuosittaiset uudet ohjelmistoversiot, joissa korjauksia vikoihin, pieniä toiminnallisia parannuksia ja yhteensopivuuspäivityksiä
  • Vikakorjauspalvelut
  • Asiakaskohtaiset julkaisutestiympäristöt
  • Vastaukset ohjelmistoon liittyviin kysymyksiin

Automaation etätuki

 

  • 24/7/365 etätuki, joka reagoi kaikenlaisiin odottamattomiin katkoihin ja tapahtumiin

Paikan päällä tarjottavat automaatiohenkilöstön palvelut

 

  • Räätälöity asiakkaan tarpeiden mukaan
  • Paikan päällä asiakkaan tiloissa
  • Aluepäällikkö - yksi yhteyshenkilö asiakkaalle
  • Tukea tarjotaan myös etänä automaation etätuen kautta

Automaatio-ohjelmiston käyttöönotto

 

  • Prosessin optimointipalvelut
  • Emulaatiopalvelut
  • Automaatiokoulutus
  • Räätälöity asiakkaan tarpeiden mukaan
  • Asiakaskohtainen automaatio
  • Mittatilaustyönä toteutettu kehitys voi sisältää automaatio-ohjelmistoja, laitteistoja ja/tai palveluita