Home icon Kalmar etusivu / Automaatio / Kalmar ohjelmisto- ja ylläpitotuki
Share: KALMAR.HE31.67

Kalmar ohjelmisto- ja ylläpitotuki

Elinikäinen tuki varmistaa sujuvat toiminnot

Jatkuva parantaminen ja elinkaarituki varmistavat, että kolmannen osapuolen ympäristön ja komponenttien lyhenevä elinkaari ei rajoita automaatioratkaisujesi elinkaarta. Ohjelmisto- ja ylläpitotukemme avulla saat selkeästi määritellyn palvelutasosopimuksen (SLA), joka sisältää vaste- ja ratkaisuaikataulut sekä 24/7-tuen prioriteetti-1 ongelmille. Lisäksi tarjoamme uusia ohjelmistoversioita kehitysaikataulumme mukaisesti, sisältäen virheenkorjauksia, toiminnallisia parannuksia ja yhteensopivuuspäivityksiä varmistaaksemme, että toimintasi sujuvat keskeytyksettä tuotteidemme eliniän ajan.

Kun sinulla on ohjelmiston ylläpito- ja tukisopimus, voit myös tilata etäpalvelumme. Kalmarin etäpalveluiden avulla pääset käsiksi syvälliseen kokemukseemme ja asiantuntemukseemme riippumatta siitä, missä päin maailmaa olet. Tiimimme auttaa tunnistamaan automaatiojärjestelmäsi ongelman perimmäisen syyn ja sopivan toimenpiteen sen ratkaisemiseksi, mikä rajoittaa seisokkeja ja häiriöitä.

Automaattisten terminaalioperaatioiden ja pitkän aikavälin ROIn kannalta on tärkeää, että käytössä on korkealaatuinen ohjelmisto, joka mukautuu ympäröivän automaatioekosysteemin muutoksiin ja että henkilöstösi osaa käyttää ohjelmistoa tehokkaasti.