Home icon Kalmar etusivu / Automaatio / Kalmar Etäpalvelut
Share: KALMAR.HE30.56

Kalmar Etäpalvelut

Etäpalvelutuki laitteillesi ja automaatio-ohjelmistollesi

Kalmarin etäpalveluiden avulla pääset käsiksi syvälliseen kokemukseemme ja asiantuntemukseemme optimoidaksesi toimintasi ja ratkaistaksesi laitteiden ja automaatio-ohjelmistojen ongelmat riippumatta siitä, missä päin maailmaa olet. Varmistamme, että sinulla on aina asiantuntija apunasi.

Asiantuntijatiimimme auttaa tunnistamaan laitteesi automaatio-ohjelmiston tai liitettyjen laitteiden ongelmien perimmäisen syyn ja neuvoo sinua sopivissa toimenpiteissä. Tämä auttaa vähentämään automaatiojärjestelmiesi ja laitteidesi seisokkeja ja häiriöitä.

 

Hyödynnä etäpalveluiden edut

 

Yksittäisten ongelmien analysoinnista jatkuvaan valvontaan, Kalmarin etäpalvelut auttavat sinua:

  • Käyttämään järjestelmiäsi ja laitteitasi sujuvasti
  • Maksimoimaan järjestelmien ja laitteiden käytettävyyden
  • Parantamaan toimintasi kokonaisvaltaista suorituskykyä

 

Tarjoamme laajan valikoiman palveluita konttilukeille, automaattisille pinoamisnostureille (ASC), kumipyöräisille RTG-nostureille, raiteilla kulkeville RMG-nostureille sekä laitteidesi automaatioalustalle, mukaan lukien Kalmar One -automaatiojärjestelmä.

Lue lisää siitä, kuinka varmistat optimaalisen suorituskyvyn Kalmarin etäpalveluiden avulla uusimmasta artikkelistamme >>

Lue lisää siitä, kuinka varmistat optimaalisen suorituskyvyn Kalmarin etäpalveluiden avulla uusimmasta artikkelistamme >>

 

Kalmarin etäylläpitotuki

Kalmarin etäylläpitotuki on dataohjautuva palvelu, joka auttaa optimoimaan laitteiston käytettävyyttä ja vähentämään sekä manuaalisten että automatisoitujen laitteistojen seisokkiaikoja. Autamme varmistamaan, että laitteistot toimivat terminaalisi avainsuorituskykyindikaattoreiden (KPI) mukaisesti. Kalmarin etäylläpitotuki kattaa tällä hetkellä konttilukit, jotka ovat yhteydessä Kalmar Cloudiin. Palvelua tarjotaan kolmella tasolla:

1. Säännölliset terveystarkastukset (Taso 1): Tarjoamme kuukausittaisia raportteja ja huoltosuosituksia analysoitujen laitetietojen perusteella. Suosituksemme mahdollistavat laitteiden jatkuvan kehittämisen varmistaaksesi laitteiston tehokkaan käytön.

2. Jatkuva proaktiivinen valvonta (Taso 2): Lisäksi Tason 1 kuukausittaisiin raportteihin ja huoltosuosituksiin voit saada proaktiivista tukea Kalmarin asiantuntijoilta sovitun palvelutasosopimuksen mukaisesti.

3. Ennakoiva tuki ja valvonta (Taso 3): Tämä on kattavin palvelumme, joka sisältää edellisten tasojen lisäksi niihin liittyvät suositukset. Lisäksi autamme tunnistamaan ja ratkaisemaan mahdolliset laitteiston ongelmat sovitun palvelutasosopimuksen mukaisesti ennen kuin ne vaikuttavat toimintaasi. Tämä laajin palvelutaso on edelleen kehitysvaiheessa.

Mitä saat:

  • Operatiivisten tietojesi analysointi konttilukeistasi, jotka ovat yhteydessä Kalmar Cloudiin. Palvelu laajenee pian kattamaan myös ASC-nosturit sekä RTG- ja RMG-nosturit.
  • Mahdollisten ratkaistavien ongelmien tunnistaminen.
  • Toimenpiteiden tunnistaminen mahdollisten ongelmien ratkaisemiseksi.

 

 

Laajenna Kalmarin ohjelmisto- ja ylläpitotuki etäpalveluilla

Kalmarin ohjelmisto- ja ylläpitotuki (M&S) tarjoaa elinikäisen tuen Kalmar One -automaatiojärjestelmälle, Kalmar SmartPort -prosessiautomaatio-ohjelmistolle tai muille käyttämillesi terminaalin automaatiojärjestelmille. Lisäämällä Kalmarin etäpalvelut osaksi M&S-sopimustasi, saat käyttöösi asiantuntijan, joka auttaa varmistamaan sujuvat päivittäiset toiminnot, edistää jatkuvaa kehitystä ja tarvittaessa parantaa sovitun palvelutasosopimuksen (SLA) tasoa. Voit tilata kaksi erilaista etäpalvelua: Kalmarin automaatio- ja ohjelmistoseurannan sekä Kalmarin etäautomaatioinsinööripalvelun.

Kalmarin automaatio- ja ohjelmistoseuranta

Kalmarin automaatio- ja ohjelmistoseuranta automatisoiduille konttiterminaaleille valvoo jatkuvasti automaatiojärjestelmäsi tilaa. Palvelu sisältää myös asiantuntija-analyysejä automaatiojärjestelmäsi datan poikkeamien ja parannuspisteiden tunnistamiseksi. Globaali automaatioasiantuntijatiimimme saa hälytyksiä poikkeamista ja aloittaa toimenpiteet sekä antaa suosituksia mahdollisten ongelmien ratkaisemiseksi sovitun palvelutasosopimuksen mukaisesti. Tämä auttaa sinua maksimoimaan automaatiojärjestelmäsi suorituskyvyn ja minimoimaan reagointiajat poikkeuksellisissa tilanteissa. Palvelu on saatavilla asiakkaille, joilla on käytössä Kalmar One -automaatiojärjestelmä.

Mitä saat:

  • Automaatiojärjestelmän valvonta automatisoiduille konttisatamille ja terminaaleille
  • Säännölliset raportit ja analyysit automaatiojärjestelmästäsi
  • Tiimi, joka tekee yhteistyötä tiimisi kanssa poikkeamien ratkaisemiseksi

 

Kalmarin etäautomaatioinsinööri

Kalmarin etäautomaatioinsinööri auttaa sinua laajentamaan Kalmarin automaatiotukea nopeammilla ratkaisuilla ja vasteajoilla sekä tarjoaa ensimmäisen tason loppukäyttäjätukea etänä. Asiantuntijatiimimme auttaa sinua käyttämään automaatioratkaisuasi, tunnistamaan ongelmia ja tarjoamaan ratkaisuja, jotka varmistavat lisääntyneen käyttöajan ja operatiivisen käytettävyyden toiminnoillesi. Voimme myös avustaa optimointi- ja ohjelmistolaadunvarmistustoimissa etänä. Kalmarin etäautomaatioinsinööripalvelu on saatavilla asiakkaille, joilla on käytössä Kalmar One -laitteistojen automaatiojärjestelmä.

Mitä saat:

  • Apua ongelmien tunnistamisessa
  • Neuvoja ongelmien ratkaisemiseksi